8/06/2011

Esittely !

Heips ! Elikkä aattelin nyt tehä tällasen esittelyn ittestäni, koska vaihdoin kieltä ja kaikkee :)
Mun nimi on siis Rebecca, mut melkee kaikki kutsuu mua Beccaks. Oon syntyny 24.5.1997, elikkä oon 14v. Aloitan kasin nyt syksyllä. Mä oon suomenruotsalainen, joka tarkottaa et osaan sekä suomea että ruotsia :) Oon ruotsinkielisessä koulussa. Ja tuun aikas isosta perheestä. Äiti, isä, kaksi siskoa, yksi veli ja ihana koiranpentu.

Noin yks (?) vuotta sitten aloin kiinnostua hirveesti kuvaamisesta. Sain noin pari kuukautta sitten oman järjeselmäkameran, Nikon d70. Otan kuvia sillä noin päivittäin, hehe. Tykkään kuvailla kaikenlaista.. luontoa, ihmisiä, eläimiä jne. & kaikki kuvat tääl oon ottanu ite (tai joku kaveri), ja jos lainaan jostai ni kirjotan kyl mistä :) (ja mul on myös tuolla Flickr:ssä kuvia, nii jos halutte käydä kattomassa ni pääsette sinne TÄSTÄ)

Toine iso kiinnostus on jalkapallo. Oon pelannut nyt n. 8 vuotta, elikkä vähä enemmä ku puolet mun elämästä :) Pelaan Åbo IFK:ssa, ja tosi moni mun kavereist pelaa samassa joukueessa. Oltii tässä noin kuukausi sitten ruotsissa turnauksessa, ja kyllä oli kivaa :)! En kyl osais kuvitella elämääni ilma jalkkista, vaikka oon kyl mont kertaa halunnu lopettaa.

Ja sit tykkään shoppaila, pirtää, olla kavereitte kans ja vaa chillailla :)

Ada, Ellen, minä & Jenni. Nää on mun ihanimmat, lähimmät ystävät. En tiiä mitä tekis ilma teit ♥ (ja aikas vanha kuva..)
ja tässä on tää meijä ihana Peppi ♥ nyt se on noin ½v. vanha.
 Täs oli nyt vähän musta :) Toivottavast saitte jonkilaise kuvan musta. cya !

No comments:

Post a Comment