8/27/2011

15 päivää

Aattelin aloittaa tällasen 15 päivän jutun, ihan tylsyyden vuoksi :) Kohta tulee päivä 1
Päivä 1 – Esittele itsesi kuvien avulla
Päivä 2 – Mitä minulla oli päällä tänään ?
Päivä 3 – Käsilaukussani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Minun päiväni
Päivä 6 – Suosikkilehti
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Juuri nyt
Päivä 9 – Sisarukseni
Päivä 10 –Tällä viikolla
Päivä 11 – Lemikkieläimeni
Päivä 12 – Paras muisto
Päivä 13 – Huoneeni
Päivä 14 – Soittolistallani
Päivä 15 – Lapsuuteni

2 comments:

  1. Rebecca mä en kestä kattoo paljon oikeesti oot muuttunu! :D muistan sut sellasena pikkusena beccana mitä me aina kiusattii XD , tollaseks tyylitajuseks , todella kauniiksi nuoren naisen aluksi! Sun kuvat on superhienoja !! Mä oon innokas lukija ja tykkään kun kirjoitat ruotsiksi !Aivan ihana blogi ja toivottavasti näämme tässä joskus! <3 kram från Jasmin Österman , ps Terkut kaikille!

    ReplyDelete
  2. hahahahaa XD aww kiitti jassu, kiva et tykkääät (:<3 ja niii i, pitää nähä jossai vaiheees !<3(:

    ReplyDelete