7/20/2011

Tjenare

Idag kom vi då bort från Ålands sida och nu är vi i Iniö. Vi var igen och gå på nån naturstig, helt chill :) Och just var vi i bastun & jag lyckades få ett brännsår i baklåret.. lyckat ? Sitter här med en kall, stinkande räkpåse på det.. yammiii i !

Jaa a, idag tog jag en massa bilder, men alla bilder har typ försvunnit nu från min kamera, för mitt minneskort blev helt weird ? Alla mappar har försvunnit och före det fanns det en massa konstiga filer och mappar som kommit av sig själv dit.. Är inte helt mästare på att använda minneskort.. Det hände typ samma sak med min telefons kort för nåt tag sen.. haha. Så de blir tyvärr inga bilder från dagen.. 

Nu ska vi här snart säkert se på film och nåt annat :) ha de bra & godnatt !

haha, brorsan, syrran, kusinen & pappa :)

No comments:

Post a Comment