7/26/2011

Super bass


Hej ! Igår var jag alltså och shoppa och lite runt i stan. Shoppade lite små saker :) Sen hade vi träningar & det var nog helt nice och slippa och träna igen efter en månad. Hur som helst så åkte vi då sen till Adas stuga. Jenni var också med :) De var härligt att se dom också efter fast hur länge ! Men hela kvällen chillade vi bara, simma, spela kort & åt oss feta, muhaha.

Idag vaknade vi då typ kl. 13:00. Eller jag var nu halvvaken enda sen 10 ? hehe men vi hann typ ba ta ett morgondopp och spela lite kort förrän vi stack till träningarna. Det var sjukthett på träningarna & vi var ennu ute och springa. Var lite yr hela träningen, haha.

Och vet ni vad ?;) Imorgon ska jag träffa Ellen som jag inte sett nu på ca 6 f*cking veckor ! Jag vill inte ens veta hur brun hon har blivit under sin Cypern-resa, hahaaa :) Men de ska då bli sjuktkul <3

Köpt igår:
väska/H&m
t-skjorta/H&m

t-skjorta/Zara

No comments:

Post a Comment