7/25/2011

Nails

Haha, under domhär senaste 2 timmar, har jag hållit på och fixa mina naglar med min syrra. Vi hittade nåns blogg hur man kan göra en egen ''nageldesign''. Du slipper till bloggen HÄR. De blev någ ganska coolt, fast klottigt var det ! Det enda man behöver är typ plastmugg, tandstickor, nagellack, vatten, tejp :) Vi gjorde det med domhär instruktionerna, men bara med andra färger :) jag tycker att det är ganska coooolt !





Här har ni resultat på mina fina naglar.. (haha vet att mina naglar är sjuktfula & korta, men thats too bad )









Fast tycker nog att de sku ha blivit finare med andra färger, men vi hade inte andra så dom fick duga :) Men  märkte just att klockan är ganska mycket så ska snart sova ;) godnatt !

3 comments:

  1. justin bieber ;((

    ReplyDelete
  2. Oj vad fina naglar, jättebra ideé!:-)

    ReplyDelete