6/28/2011

Sunny day

Idag var det jättefint väder som jag redan sa ? Vi hade blåalg vid stranden så jag och min familj åkt med båt till en liten trevlig strand nära vår stuga. Här kommer några bilder som jag tagit under dagen:

















Btw, usch min dator tänkt fara sönder just. Eller den är så gammal så den tänkt bara crasha. Men nu fungerar den och har ingen aning om hur länge den kommer att fungera. Och hoppas att den inte bara mitt i allt flippar ur för på min dator har jag typ 30 GB bilder på som jag absolut inte vill att försvinner ;o så har en aning probleeemos här, för har ingen minnesticka med typ 30 GBs minne.. ? iiks

3 comments:

  1. Hei e dendär knut bikinin bra?(: som man får me i SOLO :)

    ReplyDelete
  2. ja har nog int testa på dom, dom verka lite.. konstiga & stora :::) haha ja har typ kasta bort dom..

    ReplyDelete