6/22/2011

grab somebody sexy tell ‘em hey..


Tills imorgon hade vi planer med Ada och Jenni att vi sku fara till pargas men surprise surprise så lyckas de inte sen heller. Så kommer då säkert bara att vara hemma. Måst packa för en hel månad kläder o. allting :o Sidus vi ska nu till stugan för 2 veckor -.- och efter de ska vi 2 veckor ut med vår båt. Kommer liksom inte att se någo vänner på en hel månad !!!:( Fast hoppas på att vi ska till typ Nagu sen för där kan jag iaf träffa Jenni ! Men det är helt bra att vi ska till stugan för då kan jag iaf fota mina växter till mitt Herbarium som jag nångong babblade om. Hoppas jag hittar alla växter. 

Med båten är det helt kul att fara ut med. Då kan man iaf sola osv. Och diggar annors också att vara ute vid havet osv, men synd bara att man inte har vännerna med sej ;o allvarligt fyfan kommer nog att dra datorn med mig ! hihi  not nerd at all :) så kommer då att blogga lite då o. då sen :) 

Men imorgon blir det då packning och sen tänkte jag kanske fara till stan en snabbis om jag orkar/hinner. Men ska snart sova, så godnatt på er alla ♥

random pic

No comments:

Post a Comment