6/30/2011

Dag 3 - Bästa vänner


Så har då tre sånhärna absoluta bästa vänner, Ada, Ellen & Jenni :)  Orkar nu inte börja skriva någo romaner om hur underbaaaara ni är, men skriver nu bara hur vi lärt känna varann osv, men vill nu bara säga att ni alla tre helt sjukthärliga vänner, sku inte kunna leva utan er !


Ada - Ada har jag kännt sedan jag började fotbollen. Eller jag visste nog henne sedan ettan men lärde känna henne bättre sen i fotbollen. Så vi har kännt varann nu i typ 7-8 år. Vi har då gått alla år i olika klasser. Ada var den enda som gick i B-klassen av oss, men vi var och är ennu också sjuktbra vänner !


Ellen - Ellen och jag blev vänner typ på trean. På ettan & tvåan hatade vi typ varann, eller Ellen minns att jag hade typ spottat henne i fejset och så typ hatade hon mig xd Men sen på trean började jag då vara med henne och sen mitt i allt var vi sjuktbra vänner och är ennu också :)

Jenni - Jenni har jag kännt längst av alla domhär. Vi är födda samma dag & på samma sjukhus. Coolt va?;) Men jag lärde känna henne först i dagis när jag var typ 3-4 år ? Sen var vi då bästa vänner typ enda till förskolan för vi gick till olika dagis. Sen blev det helt weird när vi började skolan igen för vi var inte alls lika bra vänner som i dagis, men vi blev då sen bättre vänner igen typ på trean och är ennu idag o. ;)

Älskar er !

No comments:

Post a Comment