6/29/2011

Dag 2 - Intressen

Fotboll - Har spelat fotboll nu i typ 8 år. Spelade i Knatteligan i Åbo United och nu spelar jag då i Åbo IFK. Fotboll tar en ganska stor del av min fritid. Vi har träningar, spel, turneringar osv. Nu när jag har spelat i 8 år så det bara känns som om att det hör till mitt liv. Nog för att jag tänker sluta nåttag för har inte riktigt tänkt på att satsa på fotboll 100% när jag är äldre. Men ibland har det nog funnits gånger som jag skulle bara vilja sluta fotboll.. Men fotboll är nog sjuktkul och har iaf nu tänkt fortsätta ;)

Att vara med vänner - Att vara med vänner tar också mycket tid av min fritid. Har många vänner men har såhär 3 absoluta bästa vänner :) Berättar mer om dem i Dag 3 - Bästa vänner ;)

Fotografering - Nu under förrra året och detta året har jag blivit helt fast i fotografering. Och nu har det blivit mer aktivare när jag fick min systemkamera för nån månad sen ;) har en Nikon 70d om jag rätt minns ?hehe men gillar  såhär att fota blommor, naturen, små saker, också människor etcetc. Vi tänkte nåttag med pappa att vi sku ta och gå på en fotokurs men de har nu aldrig blivit nåt.. :)


Musik - Jaaaa-a, jag lyssnar på musik ungefär varje dag. Alltid har jag min telefon eller hörlurar med, eller sen om jag är på datorn har jag alltid Spotify på och spela :) Och alltid när jag typ sitter i mitt rum, gör läxor osv. så har jag musik på och spela :) hhihi livet skulle vara ganska tomt utan musik, vad tycker ni ?


Shoppa - Haha, älskar att shoppa. Alltid om jag går på stan och har pengar så är jag bara tvungen att köpa nåt. Och om jag typ går till Skanssi och ska gå och shoppa så sen känns det helt fel om jag lämnar Skanssi utan att ha köpt nåt.. haha :) och om jag ser nån SALESALESALE skylt så måst jag såklart gå och titta&hitta nåt därifrån.. :)

Tumblr_lls9dl2zmv1qhfdxro1_500_large
weheartit.com
och sen har jag ju en massa andra intressen men domhär var kanske sådär dom ''största'' ::::)

Men nu sitter jag då här ute på terassen och njuter av vackra vädret. Once again helt sjukthett, soligt & vindstilla ! Dehär kan man kalla sommar ;)

No comments:

Post a Comment