6/28/2011

Dag 1 - Presentation av mig

Jag heter då Rebecca, men kallas av nästan varje bekant Becca. Född 1997, är alltså 14 år gammal. Ska börja åttan nu i höst i Åbo. Jag bor i Finland och är finlandssvensk, kan därför både svenska och finska.

Min familj består av en mamma, en pappa, två systrar, en bror och en söt hund. Har en ganska stor familj. På min fritid spelar jag fotboll, är med vänner, fotograferar, äter, njuter, shoppar, lyssnar på musik och mycket mer, men det skulle ta en evighet att rabbla upp allting ;) Min klädstil är väl helt normal. Gillar helt normala tighta jeans, toppin, stora t-skjortor, spända skjortor, jeans shorts (både höga & låga), sköna mjuka hupparin och helt vanliga skor som nå ballerinas eller converser. Inte nåt speciellt :)


Saker som jag älskar är t.ex mina vänner, fotografering, fotboll, sommaren, solen, mat, sova, att resa, kläder/shoppa, musik, söta djur och en massa annat ! (Berättar mer om allt dehär i Dag 5 - saker jag inte skulle kunna leva utan)


Saker som jag hatar är där emot skolan, elaka människor, mobbning, tidiga morgnar och över huvudtaget att vakna ;), myggor, snuva, regniga&kalla sommardagar etc.


Men här fick ni lite fakta om mig :)





No comments:

Post a Comment