5/04/2011

you spin my head right round right round !

omfg de är bara en vecka kvar till Flo Ridas konsert. Om nån tönt inte vet, så ska jag dit med Ellen & Ada då den 11.5. Det är ganska skit för vi har matteprov genast dagen efter, och dendär konserten slutar först ca12 tiden så sen är man hemma först 2 tiden på natten ? Helt kul och sen fara genast och skriva någo matteprov.. yey men i don't care :) hihi

Annors har min dag varit helt jees. Ok, diggar inte onsdagar eftersom dom är så långa och vi slutar så sent -.- Men efter skolan så gick jag ner till stan med Mette & Gadi. Sen tog jag och Mette då bussen hem. Okej med oss var nån Henkka (som jag inte känner typ alls) o. vi typ prata högst i bussen ? Alla andra var typ helt tysta o. sen hörde man oss ba prata påfullt där XD menjuu och Mette som är så smart trodde att på M&Ms godisarna har olika bokstäver på sig. hahha okej wtf :D::D:D Sku då idag borda ha varit på spel, men kunde inte deltaaaa -.- Så har då istället suttit här hemma och läst till hälsokunsap provet :) och nu kan jag typ ungefär allt.... tror ja, men ska snart ta en vaaarm dusch och sen sooova ♥


No comments:

Post a Comment