5/26/2011

Torsdag


oioioi imorgon fredag och sen bara en vecka skola kvar <3 och inga prov mer dehär året ! men idag så har jag inte riktigt hunnit blogga. Har haft lång skoldag och fotboll ennu där på..

Skoldagen var helt chill. Först hade vi då kemiprov som gick helt okej ? Sen hade vi hussa och vi hade vårstädning. yeeees vi sku skrubba någo skåp och lådor.. men sen fick vi glass ;) Efter hussan hade vi biologi men sen hade vi nån brandövning. Alla måsta gå ut till parken och sen tillbaks in igen..yeeey, fast vi missade timmen ! men sen resten av timmen kollade vi bara på film, så de var chill. Sen hade vi engelska och vi skrev någo Fairy Tales. Och måst skriva idag färdig min eftersom fick den inte färdig idag :o

Efter skolan gick jag till Ada och vi han typ bara byta om och äta före vi stack till matchen. Vi spela jämt spel, 1-1. Men fick nu inte så mycket speltid idag fast skeitsama.

Men nu ska jag ta och äta nåt, min mage svälter ihjäl.. pusnus !

No comments:

Post a Comment