5/17/2011

Raining

vanha
Usch det regnar ute. Fast tills imorgon har man ha lovat någolunda soligt och varmt så de e bra de :) Nu ska jag så småningom ta en varm dusch och sedan krypa ner i säng. Imorgon är det onsdag och de betyder att vi har lång dag.. borde kanske nåttag ta och kolla läxorna ? heheh

men imorgon är det Adas födelsedag och kom på just att jag inte har paketera hennes present ennu :o iiks men efter skolan så tänkt vi fa ut och äta eller göra nån picnik tillsammans men tror inte att de blir nåt, eftersom vi alla har engelskaprov på torsdag så.. Så jag tror vi gör det nästa vecka istället och då kan vi ju fira Jennis & min födelsedag på samma :)  men får se nu, nu måst jag lite hopihopi, har liksom en massa o. göra ennu o. klockan är ren nästan 10 :o

Godnatt !



No comments:

Post a Comment