5/22/2011

perus sunnuntai

söt va ? peppi gräver nån grop =)
Min dag har inte varit nå speciell.. Har varit hemma och sen var jag ute en liten stund. Det är helt sommarväder ute ! Fast tillsimorgon har man typ lovat regn ? Helt konstigt, alltid på veckoslutena är det jättefint väder men sen på vardagar regnar det ? Fast just bra när de alltid på viikoloppuna bra väder för då kan man göra fast vad med kompisar :)

Och imorgon är det  då skola igen, ihanaa ! Sku inte ALLS ha lust att stiga upp imorgon kl. 6:00 och gå till skolan -.- men det är ju lite måstapå ? och det är bara 2 veckor skola kvar ♥  Men tmorrow måst jag då och gå och köpa present till Jenni för hon och jag har ju födis i övermorgon ;) eller har redan köpt en liten sak, men så lyckad som jag är såglömd jag den typ till Ellen ? osen glömd jag lite kläder till henne också.. lyckat va ?




4 comments:

  1. omg peppi e ju jätte stor ren :ooooo

    //ELLEN <3

    ReplyDelete
  2. oivoivoivoi... ja måst komma nåån daa ti er !

    //ELLEENN.

    ReplyDelete