5/19/2011

normipäivä

Oioioi skönt nu när man inte måst läsa på något prov på en hel vecka. Fast nästa vecka har vi igen fysik prov och det komm att fa helt till rövan :o Engelskaprovet som jag hade idag gick väl helt ok ? Sen fick jag idag matteprovet och jag fick 8½ och jag är helt jeejejeeje för jag trodde att jag skulle få nån 6-7 ?


Min skoldag var helt jees normal skoldag. Vi hade hussa och vi gjord klyftpotatisar, wienersnithclar (?), sås, parfain och sallad. De var jättegott :) Sen hade vi någo tråkiga timmar, och sedan slapp vi hem !


Kan ni tänka er, vi har bara en vecka ordentlig skola kvar :o För sista veckan så har vi ba en massa chillsaker istället för vanliga timmar, så egentligen 2 veckor.. men herregud 7an har gått helt sjukt snabbt ! Men tänk, snart är det sommarlov ♥ can't wait !


2010
Jag har ennu min lilla flunssa kvar så de blir inga träningar för mig idag. Istället ska jag ta och mysa här hemma hela kvällen :) Ska kanske ta och kolla nån film sen senare ?


Ha en bra kväll, puss ♥ !

No comments:

Post a Comment