5/16/2011

Måndag - Skanssi !

tuubitoppi - Modtex 4,90€
Tjenis ! Min måndag har varit helt normal och kul. Skolan var nu helt tråkig, vi måsta liksom läsa nån bok två block efter varandra (140min -.-). Arrgghh mitt huvud var helt sekasi :D Men iallafall så efter skolan gick jag till stan med Ada och Ellen o. vi bestämd oss för att åka till Skanssi. Där så gick vi runt i nästan varje butik. Hittade till Ada en liten födelsedags present, ett par blåa skor som Ada blev in love med :-) hihi och sen köpt jag till mig själv lite allt möiligt skit. Köpt en söt orange/röd tuubitoppi för bara 4,90e ! hihi och sen köpt jag en ny mascara eftersom min mascara var blå enligt Ada o. Ellen :D:D Men sen måsta Ada sticka så jag o. Ellen blev o. chilla dit en stund, och vi lyckades möta jenni där ;) men nu kom jag då hem för en stund och nu måst jag städa mitt lilla roddiga rum...

Vet ni va som e ganska coooooolt :) att jag och Jenni har samma dag födelsedag ;;) Vi har nästa veckas tisdag och sen är vi helt fjooooortizar. Och ada har då nu på onsdag och sen har Ellen om en månad så alla har jätte nära varann;) Men på onsdag så har vi planerat att vi ska ut och äta nånstans. hihihi

Dehär blev lite långtråkigt inlägg men ni får leva med det :-)

11.5.2011

No comments:

Post a Comment