5/08/2011

söndag - hemmaaa


Hejsvejs ! Kom då för en stund hem från Kimito. Har nog haft helt chill veckoslut, trots att har varit på landet o. haft de tråkigt. Idag har jag solat osv :) Det var helt sjukt varmt, uh sommar ! Sen måsta jag o. intervjua min farmor via telefon om hennes barndom :) de va faktisk ganska intressant.. för skolan var helt annorlunda då! De var t.ex jätte strängt att man inte går till skolan med smink eller läppstift :o

Imorgon har vi en helt annorluna skoldag. Vi ska till Erikvalla med klassen o. väneleverna. Sen ska vi gö en massa kul där :) fast nu måst jag ta och läsa/öva till matteprovet som jag har på torsdag ( iknow, börjar öva jättetidigt, men är då borta på onsdakväll på Flo Ridas konsert så hinner typ inte öva nåt sen, haha )




No comments:

Post a Comment