5/01/2011

FÖRSTA MAJ !

Tjena på er ! Är nu då hemma från Ada. Är helt sjukttrött, men har endå haft en sjuktrolig vappu :)

På fredagen då så fo jag till Ellen efter skolan. Det var helt sommarväder ! Så vi bestämmde oss att fara ut och sola, så vi gick till Impparis fotbollsplan och solade mitt på planen. Hah, vi hade rätt tur, eftersom ingen var där då. Hoppas jag iaf, för vi härja där lite och såg säkert vädligt smarta ut. Sen på kvällen cyklade vi nånstans i rövan, och alla var helt konstiga.  Sen senare kollade vi då på Paranormal Activity. Hah, vi har sett den ren en gång hos Ellen, men vi hade endå lust att se den :D

På lördagen så var det inte lika bra väder som på fredagen :/ de kom en massa regnskurar och himlen var annors o. helt målnig ! Fast vi var endå ute och cykla osv. Sen kollade vi på nån psycoleffa, och jag hängde inte med ett piss :D På kvällen gick vi till vårdberget och träffade Jenni o. Ada där. Där fanns ganska mycket folk, och det fanns typ ennu mer folk nere vid torget. Men vi orkade inte vara länge i vårdberget så vi gick ner och kollade till stan. De va helt sjukt mycket människor och jag måsta bära runt nån 10000kg väska :D haha såg säkert väldigt smart ut. Men sen så åkte vi alla hem till Ada. ha-ha där va de rikit kul. Vi kolla film, chilla, härja och gjord myky annat. Haha vi spelade badminton typ 2 på natten ute på Adas gård XD Sen kollade vi på Sex and the city 2. Jag och Ellen somnade till nån sugifilm, och Ada, som drack kaffe blev helt diudiu, och Jenni var nu annors helt diudiu, så dom vakade typ enda till 6-7 ? Sen ba lämna dom mig och Ellen på soffan och sova, så stack dom själv upp och sova till Adas rum :D:D:D haha men idag har vi då ba chilla på Adas gård osv :)

men här har ni lite bilder från fre-lör, men sen tog min akku slut, så de finns nu inga fler bilder från vårdberget osv

ganska hemsk min jag har, men diggar endå på någo sett denhär bilden :D



1 comment:

  1. hyihelvete becca bort me dendää kuvan nerifrån på mej som va muka så jävla cool :OOOOOOOO

    ReplyDelete