5/13/2011

Flo Rida 11.5 The circus ♥

Dehär blogspot har varit helt seko idag (?) så jag gjorde inlägg igår men de syns inte på min blogg ? (vet nu inte om ni ser de (?) men gjord nu ungefär samma inlägg som igår för jag har nu tid..)


Så på onsdagkväll åkte jag och Ellen och Ada till Helsingfors för att gå på Flo Ridas konsert. De va allvarligt helt sjuktbraaaa ! Platsen var ganska liten och det fanns jättemycket människor så ni kan gissa hur varmt det var där ! :D haha men före Flo Rida kom på sen så var där en massa finska räppären. Som tex Uniikki och Mikael Gabriel. Och sen när Flo Rida kom på scenen så blev alla helt sjukt galna :D hahahh och vet ni vaaaaad ?!?!? Ada slapp upp på scenen och dansa ! Cooooolt va ? haha men konserten var helt SJUKTBRA! <3 men nu ska jag visa några bilder och videon från konserten. Några videon så hör man ingenting eftersom mikken i min kamera var lite vammane.. men ni för nöja er :D


mikael gabriel

uniikki ?

Flo Ridaaaaa <3



ada på scenen !! hon är där med korallorangea short och en svart top :)













Och här har ni några bilder påvägen mot Hesa :) hihi




2 comments:

  1. vaffö fo ni int i åbo ? : D

    ReplyDelete
  2. no vi hiffas de först sen nä vi had köpt lippuna :D o. nog va de helt kiva o fa ti Hesa :)

    ReplyDelete