5/24/2011

FJORTIZZAAAR & SYSTEMKAMERA !

Så idag har jag och Jenni födelsedag ! Och jag fick en systemkamera av mamma o. pappa. Nikon d70 ! Tack ♥ Och sen fick jag lite annat smått & gott ;) Men idag så var skoldagen just chill. Vi slutade redan 12.30. Till lunchen hade Ellen o. Ada fixat en mudcake till oss !tack :) hihi men när vi slutat så gick jag till kauppan med Vanja o. Jenni och vi köpte en till kaka, daim cake. Haha not fatties at all... ! Och sen åt vi den i bussen. Senså gick jag till Jenni och där chillade vi och åt som någo jävla grisar :> hah och sen senare var vi på träningar. Men vi tänkte fira lite mer på fredag, att vi alla sku gå nånstans ut och äta eller nåt likande :) fast hinner nu inte skriva mer idag. Har läxor och lite annat att göra ennu idag.. cya !

FJORTIZAAR

1 comment: