5/18/2011

English

Idag hade jag en lång dag, vi slutade först 15:20.Kom då hem just för en stund sen. I skolan hände inget speciellt och vi hade helt vanliga timmar. Fick mitt hälsokunskap prov som jag gjorde för någo hundra år sen men vår lärare är så..... lat. Me fick en 9- och är faktist jätte nöjd ! Det är liksom min första vitsord som är på nians sida i ett prov nu på sjuan :o hehhee jag är ganska bra :) Men efter den tråkiga, långa skoldagen så gick jag ner till stan med Lode och sen åkte jag buss hem med Mette och nån Henrik från hennes klass :) Och nu är jag hemma och måst verkligen ta och läsa på engelskaprovet som jag har imorgon. Vi har massor med ord som vi måst kunna och sen en massa annat. Så ska läsa nu, seeeya <3


Todays outfit: vit skjorta, beigea haarambyxor (dom som jag köpt igår) och en blommig halssduk :)


No comments:

Post a Comment