5/16/2011

piupau

Just nu sitter jag här med flätor i håret för att få håret någolunda imorgon :) usch jag hatar sidus mina naturliga lockar och vår plattång är sönder så måst nu leva med krulligt hår tills vi får en ny !

Imorgon har jag en kort skoldag och det är skööönt ! Efter skolan blir jag antagligen på stan en stund och sen ska jag säkert hem. Sen senare bord vi ha staffetkarnevals övningar. Vet liksom i-n-g-e-n-t-i-n-g om hur vi kommer att springa o. göra i staffan äöäöäöäö. Det är liksom ren denhär veckans lördag och vet ingenting och har inte varit på en enda träning, iik. Egentligen bord jag inte ens sporta nu för har fått min hemska flunssa tillbaka -.- näsan är helt täppt och har hosta.. jag är faktist dålig på att hålla mig frisk :-D men nu ska jag sova, sovsött



2 comments:

  1. Becca, vi ska int alls ha några staffan träningar xd vi pata me frank igår ;)

    ReplyDelete