5/05/2011

18:59

Hej ! Min dag har varit helt normal. På morgonen hade vi hälsokunskapprov och det var helt enkelt och det gick helt bra tror jag :) Efter provet hade vi hussa och vi hade lite onormalade timme än vad vi brukar ha, eftersom först sku vi leta efter någo random stuffs i nettin och sen fick vi gå till stan :) Vi sku typ gå till nån butik o. fråga nån människa nåt.. Fast vi gick nog fö de mesta ba o. kolla på kläder o. annat med Lode, Frida & Misu XD Sen had vi ba ett par tråkiga timmar o. sen slapp vi ur skolan < 3Gick ner till stan och sku ta bussen hem, men blev en stund o. kolla lite på kläder. Men så "rik" som jag är så köpte jag ingenting. Hitta ett par shorts och jeans som jag vill ha ! Btw sen träffade jag en min barndomsvän Jasmin i stan :-)

Vet ni vad ? Ju, just nu skulle jag borda vara på träning, men istället sitter jag här och möglar. Har haft denhär snuvan ren fast hur länge o. vill bli av med den ! argh :o fast nu måst jag ta och göra några skolgrejer, blog u later


jag idag

No comments:

Post a Comment