4/10/2011

why doesn't money grow on trees ?


Heisveis. Min dag har varit helt chill. Lite tråkig nog... har bara varit hemma. Har inte hänt nåt spec. Har hållit på och rota lite i mitt klädskåp och prövat lite kläder osv. Och sen kollade jag vad jag ska ha på mig imorgon. Borde kanske städa mitt klädrum nåttag.. det ser inte så värst städigt ut där.. hehe. Menguuuuud vill ha nya kläder ! Får min månadspeng först på fredagen så.. sen ska jag o. shoppa lite ;) Måst faktist ta och köpa en ny vårjacka. Har hittat en fin i Only men den är ganska dyr, så får nu se... fast inte kan jag väl mer gå runt i nån tjock vinterjacka med karvahuppu ? äh måst hitta nå... iiks. Sen behöver jag med nya vårskor. Har inga kiva skor.. Typ bara Converse. + måst köpa nya jeans OCH en väska. omg behöver massor !! hehe


åh kan int pengar bara växa i träd ?





No comments:

Post a Comment