4/18/2011

tröttis !

tjena ! jo har inte hunnit bloggat så värst mycket nu på siståne.. fast sånt e live, dididi

 Är just nu på ganska skithumör. Dagen har annors varit chill och kiva men matchen vi hade for inte så värst bra + fick höra att jag måst åka till s:t Mickels till hela påsklovet :-----( yhyhyhyh sku ha villa stanna i Åbo och ha de kul med kompisar :( + sen  har jag helt sjukt sjuka ben just nu. Kan knappt gå. Min bakrelår tar jätteont, sen har jag blåmärken överallt och annors också så är alla ställen sjuka. Och sen ennu så har min telefon gått sönder eller nåt ? Eller int direkt sönder men den stärvar hela tiden och stängs av osv... ARGHGRHGH.
Fast de positiva är de att jag kanske får gå till Flo Ridas keikka i maj. Måst ennu prata lite med mamma och pappa.

Ialla fall så efter skolan gick jag till stan med Ada. Vi chilla där tills vår match började. Eller egentligen satt vi vid plankanten ganska länge och chillade före matchen började. Det var jätteskönt eftersom solen sken påfullt och sen satt vi där inne i såndärn juttu att det inte blåste dit ;) smarta vi är ! hihi och sen en annan positiv sak är att när jag kom hem så hade mamma kommit hem från Budapest, och hon had hämta lite tuliaisia. Hon hade köpt en ny jacka till mej <3hihitack ! Men nu måst jag städa mitt rum och sen ta mig och sova. Ska försöka gå tidigt... så gonatt färdigt !

Tumblr_ljul5z71pw1qd6cwjo1_500_large

No comments:

Post a Comment