4/14/2011

torsdag !

omfg imorgon ren fredag <3 har haft en rikit kul torsdag. Skolan var nu lite boring, som den oftast är ? btw fick mitt geggaprov och fick 8-. Är helt nöjd. Sen fick jag o. nåt gammalt kartförhör och fick 10 ! nöööjd :D yeye men efter skolan gick jag till stan med Ada. När vi var i stan så kom Ada på att hon har sina fudissaker uppe i skolan i sitt skåt -.- stupiiidoo ♥ hah så sen tog vi bussen upp till skolan igen, sen ner igen. Haha vi är så lata att vi inte orkade gå XD Sen så gick vi till Hese och äta. haha läskiperseet iknow. Senså tog vi bussen till Impivaara och hade träningar där.

Allvarligt, min rygg + mina ben är helt jättesjuka. Det kom från typ gårdagens spel ? donnou. Och veckoslutet här framför väntar på fler spel. Vi har ÅIFK turnering så vi har matcher imorgon, lördag och söndag. Kommer hela veckoslutet vara hos Jenni, sen far vi till alla spel together sådär naajs ;) hihi så far redan imorgon efter skolan till henne. Eller efter spelet vi har. blablablaa iaf så hinner int blogga alls nu imorgon eller på veckoslutet så ha det bäst pusnus !


jag & Ada från förra året. Tänkt att bilden passar in sådär fint :D


NU MÅST JAG PACKA TILL VECKOSLUTET, CYA <3

No comments:

Post a Comment