4/28/2011

torsdag = lååång dag

Usch, jag diggar ej torsdagar. Dom är sjuktlånga, kommer hem alltid jätte sent. + sen har vi allti prov på torsdagar. Idag had vi då finskaprocv, och de va mycket lättare än jag trott. Sen had vi då hussa. Vi laga wraps och cupcakes :) herreguu blev helt sjuktmätt. Men sen had vi ba någo boring timmar och sen slapp vi ur skolan <3 Gick till stan med Ada och Ellen. Så smart som Ellen är, så kom hon på när vi var i stan att hon sku hämta sin syrra från eftis, haha smartass ! Men jag o. Ada fo istället o. köpa lite stuffs. Köpt en korallfärgad långärmad från GinaTricot :) Bara 5e. Så kom då Ellen o. hennes syrra också dit så sen stack vi hem till Ellen. ummm.. där härjade vi lite och sen stack jag och ada till matchen. Vi had spel mot nån Paiha och vi förlååååra 3-0 :s Fast alla spela endå helt jeeees, okej utom jag för hade lite svårt att spela pga min snuva osv, fast nåjaaaa :)

Imorgon är de freeedag <3 Ska till Ellen övernatt efter skolan, och sen på lördag ska vi till Ada. Jenni kommer då också dit, så vi ska fira lite vappu tillsammans ;) fast man har lovat helt skitväder till veckoslutet men får se nu om vi ska till vårdbergsparken. Men nu måst jag snyta mig så ha det bäst, blog u later :---------D

No comments:

Post a Comment