4/13/2011

sovasovasova




Tjenamellanbena. gaaaad är skittrött. Usch, diggar inte onsdagar. Dom är så sjuktlånga. Skoldagen slutar alltid 15:20  + sen har vi ennu alltid semisena träningar eller match :--P så kommer hem sent. heh

Efter skolan gick jag ner till stan med Ellen, Ada & Gadi. Sen åkt jag med Ellen till henne. Där chilla vi osv. Berätta då nåttag att jag lyckades radera alla mina 2011 bilder, så fick en del av dem av Ellen ;)<3 sen fick ja nå 10973år gammla bilder från staffan :D haha fast kl 18 hade jag spel där nära Ellen. Så gick dit. Vi spelade mot tps och vi förlorade 1-0. Fast vi spela endå sjuktbra tycker ja ! fast nu ska jag snart sova. ah har sovmorgon imorgon <3 sköööönt

Godnatt !


Btw den 11.5.2011 kommer Flo Rida till Finland !!! jag och Ellen planera att fara dit ;););)<3 Fast har ingen aning om det ens passar elr så, för det är i Helsingfors och det är en skoldag så..... men biljetterna var typ jättebilliga ! 30e :o omg vill diit !!!1 <3

No comments:

Post a Comment