4/19/2011

PÅSKLOOOV !

ahhh äntligen påsklov ! Min dag har varit just chill :D Skoldagen var nu kort osv. Helt chill, sen efter skolan stack jag ner till stan med Jenni. Och jag köpt dendät ''shortsdräkten'' som jag babblade om. hihi fast sen så stack jag hem. Hann inte vara länge hemma förrän måsta sticka igen. Tog bussen till Veritas. Där sku vi då vaxa bänkar. De va inte så jobbigt som jag trodde, fast fick endå ont i ryggen osv :D ska då imorgon dit igen och fortsätta med samma sak.  Vi har typ hälfen kvar. Fast efter det så stack jag till Skanssi med mamma och pappa. Köpte ett par helt normi svarta skor. Såna som passar med nästan allt :) mina converse börjar vara lite sönder..... :D hehe och sen köpt jag strumppisar och annat smått osv. Och nu sitter jag här och ska snart städa lite. Måst städa mitt rum, och sen måst jag tvätta golvena där nere -.- Vår hund har pissat och skitit så mycket så.. Fast får pengar ^^ btw idag har det varit helt härligt väder <3 nu kan man äntligen säga att ALL snö har smultit bort ! Eller här o. där finns det lite snö fast inte mycket!

Vi åker alltså först på fredagen till S:t Mickels så hinner vara här i Åbo onsdag-torsdag med kompisar ;) så ska till Ada imorgon. Dit kommer då Jenny & Ellen med ;;) yeaah fast nu ska jag städa puss ♥



( ni får kanske bild senare på vad jag köpt idag, om jag orkar xd ) 


No comments:

Post a Comment