4/11/2011

monday !

Tjena ! Så idag var det skola igen... var ganska mycket efter i alla ämnen. Fast kom fatt nästan iallt. Okej, utom i matten, för dom har börjat med någo stolpdiagram blablablaaa så jag är lite out.. men no klarar jag mej väl..... ? :D Efter skolan så gick jag ner till stan med Ellen & Ada. Missade bussen så blev en stund där med dem. GOooood kestää int o. gå på stan eftersom det finns så massor med fina kläder och jag äger just inga pengar alls just nu -.- Hittade i H&m en härlig blommig 'shortsdräckt'. omgomg orkade inte pröva den idag men måst pröva den nåttag. aahh vill ha den ! hihi men idag så tänker jag bara vara hemma, eftersom måst läsa till geografiprovet som jag har imorgon.


todays outfit
• vit t-skjorta - h&m
• svarta jeans - kappalh
• brunt bälte - h&m

No comments:

Post a Comment