4/25/2011

the lazy song

Heips taas ! Kollade just på Desperate Housewives och sen en stund på nå Harry Potter, för de komm i TV :D:D hah men just nu sitter jag här på golvet i mitt rum och chillar o. lyssnar på bra musik. Ska försöka gå idag lite tidigare och sova för min sömnrytm har fartit lite sekasi nu under påsklovet. Kommer säkert och vara helt död när skolan börjar igen :P

Imorgon har man lovat igen ganska varmt. Inte helt lika varmt som igår + idag men whatever. Hoppas det endå är varmt och soligt imorgon, så kan man sola ! I S:t Mickels när jag bara satt i solen så känndes de allvarligt helt som mitt i sommaren och sku fast ha kunna ligga där med bara bikinin. Åh, men får se nu :) annors ska jag kanske till stan imorgon . Måst köpa nya shorts. De beror bara på hur mycket pengar jag har på kontot :D hah fast nu ska jag snart stänga av datorn och göra något vettigare. Som kanske läsa till finskaprovet vi har på torsdagen ? äsh, okej int orkar man ennu, men kanske tmorrow ?

haha är denhär musikvideon ny eller nåt ? Har nog hört sången förrut men inte sett videon? :D haha

No comments:

Post a Comment