4/01/2011

freeeeeedag !

ah äntligen fredag ! behöver inte fara till skolan på typ 1 vecka, eftersom är hela nästa vecka i Vuoatti ;) ahskönt! Fast kommer och bli helt efter i alla ämnen, men skitsamma. Vi sticker då alltså imorgon på morgonen..

Annors har min dag varit helt jeees.Vi var och bowla igen med gymnastiken, och det var just kiva :-) Sen hade vi dedä stora kartförhöret, men det gick väl helt bra ? btw jag glömde föra mitt bokreferat till moddalärarern idaaag. shiiit ! Det borde lämnas in nästa veckas onsdag, men jag är ju borta.. faaan och han typ selitti att om man int hämtar den in då så sänks det ett ½vitsord/dag. Och helt kiva när jag kommer till skolan först på måndag.. Så det sänks då me typ 1½ vitsord ? att helt kiva....

Efter skolan stack jag ner till stan med Jenni & Erica ;) hahha vi gick lite ympäri i hansa och var lite diudiu. oke ni kanske inte fatta menjuuu. Sen köpt jag lite smink och stack hem.
Tumblr_li9nnrcjnu1qdxhnbo1_400_large

dehär inlägget blev väldigt intressant iknow.

No comments:

Post a Comment