4/12/2011

didiididiidii

heips! Har haft en helt nice dag. Vi hade bara 3block idag. De e helt sugit eftersom på enngelskatimmen så tvingade vår lärare, att jag sku göra ett ordtest som jag inte visste ett piss om. Att jag sku ha borda komma och fråga blablablaaaa. Alltså vafan ? Fick 5½. heheh fast hei hennes eget fel. hihi, men efter skolan så gick jag ner till stan med Jenni, Erica, Vanja & Julle. Vi gick till Hese och chillade där en stund. Sen kom Iia också dit :) Sen så gick jag och Jenni tillbaks upp till skolan eftersom jag hade mitt geggaprov. Det gick väl helt bra ? När jag var färdig så for jag tillbaka till stan med Jenni. Sen chilla vi där och gick runt och kolla på kläder osv. Prövade på dendär "shortsdräkten" som jag babblade om i nåt inlägg sen, och vill haaaa den !!! Fast den kostar 15e så måst skaffa lite pengar :----) iknow, jag är skitfattig. Kl 17:00 stack vi till träningarna till parkki. Det var faktisk jättekiva och träna när man inte har tränat på 121857928361970 år. hih och imorgon har vi då spel mot Tps. Fast nu ska jag sluta babbla nå randomshit och iställe göra lite läxor tills imorgon.


ah isen har smultit i auraå <3
söta jenni :)<3
ummmm övar på prov elr nåt ? hehe selittää någo randomshit



No comments:

Post a Comment