3/27/2011

Varför ska veckoslutena gå så snabbt ?

Tjenaaare! Har för en stund kommit hem från Ada. Haha vi hade det rikit kul ;) Jenni o. Ellen var då också där.

Igår var vi och se på Kaapo-Tps fudisspel. hahaha eller jag, Ada och Jenni var och se, eeftersom Ellen kom först senare. Men iaf så vi lyckades missa bussen rakt framför näsan på osss så vi måsta vena en ½h typ. Men iaf så slapp vi fram osen var vi där och frysa ihjäl en stund :D Jaaaaa och sen stack vi till stan, och där träffade vi Ellen. Alla butiker var typ stängda, så vi satt i Hesburger en stund. Ellen o ada had köpt franskisar, och så kom dom o säga till mig och Jenni att vi måst sticka ut om vi inte köper nåt ? :o alltsåvafan får man inte sitta med sina kaverin ? heltsjukt. jaamen senså stack vi alla med buss till Ada. Och  resten av kvällen chillade vi bara. Och sen var vi där ute osv ;) + senare kollade vi på tv och chillade. Och Ada & Ellen började baka någo kroisantter mitt på natten ? haha perus :d

Idag så vaknade vi (jag ellen & jenni) typ 12-13 tiden ? hahah Ada stack ren typ 9 tiden nånstans och dömma någo knattematcher, så vi blev dit baa och sova. Menjaa vi vaknade typ när hon kom hem. Sen orkade vi typ inte stiga upp så vi kollade på Ihmeperhe :---D haha men jag stack hem typ 15 tiden hem ?

Guuuud vad veckoslutena går snabbt ;o det känns helt som om det sku lördag just nu, men det är skola ren imorgon -.- gaaaash



No comments:

Post a Comment