3/15/2011

Tidigt och sova !

Tjaaou ! Idag så tänkte jag fara tidigt och sova. Vanligtvis blir det automatiskt till typ 11tiden jag lägger mig. Ibland t.o.m. längre. Menjaa iaf så just nu har jag sidus ingenting att göra, så varför inte fara och sova ? ;)

Imorgon har vi jvla låååångdag -,- Vi slutar först kl. 15.20 och efter det ska jag ennu kanske på träning. Om vi inte far och se på en hund....( Ska typ med Jenni och Ada dit rakt, eftsom vi har i Kuppis... fyfan har inte tränat på typ 1½ vecka nu när jag inte har fått sporta med mitt finger. Så får se hur det går... kommer antagligen att slockna dit på planen... hahh nonee (;:  )Men nu ska jag sluta babbla! Ska nu tvätta feijset, packa min väääska tills imorgon och sen krypa ner i min bästa vän. (alltså sängen.. dedär lät lite konstigt..)

Sweeet dreams !

btw det kom lite probleeemos.... imorgon så ska vi KANSKE och se på en hund.. Fast vi får typ imorgon veta först vilken tid osv. Men jag har träningar... shit. För jag vill absolut med och kolla på den :( äääh jävla skiit, får se nu...

No comments:

Post a Comment