3/11/2011

SLASKVÄDER

hej och fyfaaan ! Idag har det varit en BLÖT dag. Vi hade 'vintersportdag' som inte blev så lyckad. Det var helt skitväder. Slaskigt och blött. Åkte då alltså pulka med Ellen. Eller vi sku åka pulka, men vi åkte inte ett enda åk :--D Ist så stack vi och hälsa på Ada som var sjuk :< hahhaa hon bor där helt nära backen, och Ellen hade hennes nycklar och nån toppi å senså sprang vi dit. Iaf så hälsade vi på henne och sedan stack vi tillbaka till backen. Våra fötter var heeeelt blöta. Och vi sku ennu gå och vandra med en liten grupp människor -.- så sen orkade vi inte gå, så vi bara sprang bort därifrån och gick tillbaka. hahahhaaa pahiksethei. Sen så när vi hade blivit helthelt blöta, så tog vi bussen till stan. Fyfan, jag så iaf helt sjukt hemsk ut. Blöta kläder, håret helt ASDFGHJK och krulligt + mina smink var helt åt rumpan. Sen så sku jag ta 12:45 bussen hem men suprisesuprise så missar jag den, när jag stack till en butik. Så sen måsta jag vänta 20min elr nåt. -.-

Nu sitter jag då här i mitt rum och har det kallt. Ska snart ta en dusch och sen laga mig osv. + äta något xd. Sen så tar jag bussen till Ellen ;) Ska sova hos henne inatt. Och imorgon har vi planerat att vi ska på bio. Sen kommer kanske Jenni och Ada med :) Om Ada nu e frisk. Menmen nu ska jag sluta babbla, så ha det bäst utan mig.

Typ sånhärnt väder idag... -,-
 blog u later <3

No comments:

Post a Comment