3/28/2011

Skanssi

Tjaaaaao ! hihih konstig nog så har min måndag varit just naaaajs <3 Oftast brukar dom va helt sjuktröttsamma osv. Okej, jag har varit helt sjukttrött idag eftersom det nu har bytt till sommartid men det har endå varit kuuuul :-) uh sommaren snart här <3 menjaaa skoldagen var nu helt trög och tråkig. Eller gymnastiken var najs för vi hade bowling ;)


 Efter skolan stack jag med Ada & Ellen till Skanssi. Där chillade vi ganska länge. Köpte ettpar solglasögon ;-) Sen åt vi i Rax. hahah vi satt där i about 2h ? Domdär tanttena som jobbade där var typ helt störda på oss, eftersom först spillde jag all min Sprite på borde + golve osv. Sen föller Ada typ stolen o. alla kollar till vårt bord. + sen föller Ellen pizza på golvet. Vi typ sprang där hela tiden runt och hämtade mer mat + papper osv.. och skratta typ ihjäl oss ? hahhaa gud vad lyckade vi är. Har faktist int på länge skrattat så myky.. :----D hah omgad hoppas ingen bekant så oss där... eiku ainiii, Adas grannar satt typ i bordet brevid :D hehehhe men vi märkt det typ först när vi sku sticka.. hehehhee gaaaaad menjaa hade iaf skitrolit <3









No comments:

Post a Comment