3/13/2011

Princess




Gash dndär sången har snurrat i mitt huvud hela dagen ! hahaha (--:

Min dag har varit sjukttråkig. Har bara suttit hemma och möglat. Och fyfan imorgon är det skola igen. + imorgon måst man ta bort mina tikkin från mitt finger. Måst typ fara till skolans hälsosyster eller nåt.. :s yhyh.
Och kiva lixom när vi har gymmstik på morgonen och jag får inte delta, så jag måst endå fara ditt brevid och kolla när alla andra jumppar. Och om man inte kommer, så då vetää vår gymnastiklärare typ kauhee rage ? emt, men iaf så får se nu..

yeyeyyeyeee nu kan man äntligen säga att våren är någolunda påväg <3 iaf när jag kollade från nätet hurdan väder man har låvat till veckan, så har man lovat rätt soligt :) aah allt snö sku nu ba kunna smälta bort så sku jag vara glad :-)


Btw.. förstår mig inte helt på några människor. Så sjuktkonstiga några är... heh


No comments:

Post a Comment