3/09/2011

Onsdag


Jag idag..

Helloo ! Min dag har varit ganska tråkig.. Har inte haft lust och göra någonting. Vi hade så sjukt lång dag -,- kom hem för typ 40min sen ? Allvarligt ni vet inte hur hungrig jag var ! Jag åt senast 11 och min mage var helt ADFGHJKÖALGJHKL, men just åt vi mat så nu mår den bättre ;) hahha. Jajust det, idag sku vi ha talangträniing men får inte delta pga mitt cp-finger.. Jes, får typ inte träna alls denhär veckan ? :( Man tar mina tikkin först på måndag bort så... Men på fredag så har vi en sånhärn 'sportdag'. Msn slipper till backen, skrinna, pulka, flata osv. Jag ska åka snowboard, men får se nu om jag kan med mitt lilla finger... -.-

fyfan men nu ska jag städa -.- Sku int orkkaaaa ! Men jag behöver pengar så... äger just nu prick 0,12€. YHhyhyh ennu en vecka tills jag får min månadspeng :< Menmen nu ska jag städa.
Ha en bra kväll <3

No comments:

Post a Comment