3/18/2011

Friiiiiiday



Tjenis ! ahhh äntligen fredag. Skööönt ! Min dag har annors varit helt okej. Har bara varit sjukt trött, like always.. Efter skolan stack jag med Jenni, Ada, Vanja o. Lotta till kuppis (: Där så chillade vi typ en timme i pukkarin och sen hade vi springträning. Hahah vi åt ganska nyttigt där före.. chips + någo annat skit :d hehhe men iaf så springträningarna var ganska asdfhikl. Har alrdrig lust att springa på fredagar..

Iaf så just nu är jag ensam hemma med min syrra, eftersom alla andra stack till MukkelisMakkelis, för min bror, Rudolf har nåt barnkalas där :---D jaaa och annors också så är våra kusiner här hos oss med. Och imorgon firar vi med släkten + andra kompisar hans födis. Så vi får en massa gäster osv.  Men nu ska jag iaf ta en dusch och sen hitta på något mysigt. cya

No comments:

Post a Comment