3/04/2011

Chilling

Tjena ! Just nu sitter jag bara i min lilla "myshörna" och chillar. Kollade just nån random film.. Idag så tänkte jag fara sådär semi-tidigt och sova, eftersom är skittrött + har inget att göra.

Imorgon typ 12 tiden har jag träningar. Hoppas att dom är naaajs och sådär.. Efter träningarna ska Jenni till oss ;) Vi ska typ ba chilla, kolla filmer, ha det kiva, äta oss feta osv :) Det sku vara kvällbacke imorgon. Backen är alltså öppen längre än vanligt (till kl. 23:00), och sen sa Ada att det ska vara nåt fyrverkeri där (?) Men iaf så jag och Jenni orkar inte fara dit. Elr det kommer typ att vara helt fullt, och vi sku säkert endå int orka vara där så länge :D + vi far nästa veckas fredag till backen med skolan ;) Vi har nån sportdag, där man får välja om man åker i backen, pulka, skrinning, flata osv. Och jag ska ofc till backen ;)

okeej, sry börjar baa selittää om någo randomshit, men dehär så detta är väl dagens sista inlägg, så
♥ sweet dream, g'night ♥

btw här har ni ennu:

20e bilden: En bild på dina närmaste.


 

No comments:

Post a Comment