3/06/2011

brrh

Tjena ! :) Somsagt så har jag nudå varit med Jenni, igår+idag.

Igår så hade vi ju futsalträningar. Efter dom så kom Jenni till oss. Men suprisesuprise så när vi kör in på gården så smäller jag dörren rakt på mitt finger, så den blev emellan dörren. Usch, trodde mitt finger fo av elr nåt. Den svällde upp helt sjukt! Så vi stack typ genast till Kaarinan nån hoitopaikka och där så kollade dom på de, och dom måsta sätta 2 tikkin :/:/ fyfan de gjord så jävla ont. Jag känner mig så jävla cp. ofaan dehär hände helt såhär skit timeing. Just när Jenni kom till oss :( Menjaa men hon kunde endå vara hos oss ;) Vi hade baa lite omahauskaa. T.ex när vi stack till kauppan, så sjöng vi någo helt random ? Hahah, så går det när man är med Jenni ::D:DD:D: nonee, men sen så kollade vi på Orphan (Ottolapsi) once again. Den var sidus så braaa ;) 


Idag så vaknade vi typ 11 tiden ? men sen så låg vi ganska länge i sängen, eftersom vi inte orka stiga upp. Typ 14-15 tiden så stack vi med buss till Kaarinas Centrum. Vi sku fara och se på Kaapo pojkarnas träningar. Men före dem så stack vi till Hesburger och äta oss feta ;) hih, men när vi satt och kolla på Kaapos träningar, så var det helt jävla kallt. Men det var endå naaajz. Mina tår var allvarligt is. Hade sidus mina kalla converse. Senså fick mitt ena finger, någo cp problem och den domnade helt, och var typ vit ?  Men somtur överlevde vi :---) Och sen tog vi då bussen hem tillbaka, och sen så stack Jenni hem. Och idag resten av kvällen så ska jag fan bara CHILLA och ha det VARMT och tänka på VARMA saker ! ahh haha :D

fyfan imorgon så måst jag kanske fara på röntgen med mitt cp finger :(

cya later alligator <3

No comments:

Post a Comment