3/02/2011

äöäöäöäöäöö

Heeyaaa, har inte alls tråkigt... :----)

Vad har du för TV-kanaler? - Typ bara domhär vanligaste Finlands kanalerna -.- 

Har du busringt någon gång? - jaapp, såklart :--D haha

Har du fått felparkeringsböter? - har ingen bil.

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? - Har inte hoppat men kommer kanske nångong att göra det ;) de sku va just coolt :) kanske nångong kan man tänka sig..

Vilken är den plats längst bort som du har besökt? - Thailand tror jag

Vilken är din favorit bland tecknade serier? - inte vet jag? kollar inte så ofta på tecknade serier

Kan du alla orden i nationalsången? - Nej.. vem sku ? :D

Badkar eller duschkabin? - badkar


Chips eller popcorn? - Båda är goda, men kanske chips.

Vilken färg på läppstift använder du? - Använder typ allrdrig läppstift, men om jag nu använder så nån ganska ljus, eftersom ajag ser helt hemsk ut i något mörkt :D

Apelsin- eller äppeljuice? - Apelsinjuicee


Favoritchoklad? - Fazer Sininen. Helt dendär vanliga eller sen Lontoon rae :)

När röstade du senast? - häh ? rösta på vad.... ? :d

När åt du en hemodlad tomat sist? - fyfan hatar tomat

Har du vunnit en prispokal någon gång? - jooooo :)

Klarar du att tanka själv? - hahhaa noidea :D

Har du beställt något från exempelvis TV-shop? - Neee ::)


Vad var det senaste du handlade? - Mellanmål idag :) (trip, kex, youghurt)

Har du kräkts offentligt? -  nee de har jag inte väl? :) kräks inte så ofta

När besökte du ett sjukhus senast? - ööö är inte nå ofta på sjukhus.. de senaste jag kommer ihåg iaf så var när min brorsa föddes :'d och det va för ganska länge sen

Hade du mycket hår som liten bebis? - Nå alltså som babybaby hade jag sådär lite :D och sen som typ 2-3 åring hade jag redan ganska långt

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? - meddelanden... häh, fatta int frågan ?

Vad har du i din väska? - I skolväskan har jag alla mina skolböcker, telefon (+hörlurar), plånbok, nycklar, penal, en kam och lite annat skräp. Fast det beror ju också helt på dagen, ibland kanske jag har träningssakerna ?

 Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? - Nåjaaaa typ ligga och tänka en stund för mig själv, eller sen typ läsa nåt, eller sen texta med nån människa.

Har Du solglasögon? - Nojuu jag har någo jävligt fula. Brukar ofta inte använda solglasögon, men ska kanske dethär året köpa någo fina som passar på mig

Vilka länder har Du besökt? - Finland, Sverige, Thailand, Turkiet, Teneriffa, Puerto Rico (öö är det ett land eller en stad.....xd ? ) och sen kanske någo andra (?)

Vart köper du de flesta av Dina kläder? - Kanske mest från h&m och GinaTricot


Pepsi eller Coca Cola? - coca colaa 

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? - Inte minns jag ? Går inte så ofta ut och äta

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? - Har sett nu på siståne sjukt många bra filmer, men typ Ottolapsi ( orphan ), och typThe Tourists. Har nu på siståne kollat ganska många skräckfilmer med mina vänner, hahhaaah

No comments:

Post a Comment