3/31/2011

20:59

omgomgomogomgogmmogogg ja blir helt sekasi ! Vi har nå karförhör imorgon om Centralameia & Västindien, och vi måst typ kunna alla länder, huvudstäder, någo floder osv. omgomg jag kan ingentiiiiing ! det kommer säkert att gå helt mot röven :---D

Imorgon så har vi chill dag. yhyhyy btw man har typ lova såhär slaskigt väder tillsimo :<  Ska typ efter skolan bara hem. Vi sku ha träningar fast har fortfarande helt hemsk hosta så jag skippar väl dom.. hahahah btw idag  när jag åkt hem från skolan med buss, kunde jag allvarlit int sluta hosta. Jag hosta typ HELA bussresan. Ganska pinsamt, alla var typ helt att "wtf". hehe

men nu ska jag ta och läsa lite mer på länderna osv och sen krypa i sängs. Tänkt fara x-tra tidigt och sova idag ;) hihi tänker inte skriiva mer idag så godnatt !


Tumblr_ldwnjnysuy1qeudrwo1_500_large

No comments:

Post a Comment