2/15/2011

uigasfkjööskdgf'häsd''

hååla ! Jeeees, sori dendär rubriken men hitta inte på nåt. Iaf så idag har jag haft en jäääääääävla chill dag. Första timmen så hade vi gymnastik inne. Vi hade tillsammans med c klassen och vi var sjuktmånga där. Iaf så jag och Jenni deltade inte så vi baa satt på scenkanten och chilladee :) Sen då alla andra stack till duschen så stack vi till korridoren och härja lite. hahhahaaa :D vi had lite roligt. Efter att vi härjat en stund så hade vi engelska. Helt chill, vi övade typ bara till provet som vi har på torsdag. Efter engelskan hade vi matematik med Marit. Oh yeeees ! De va helt chill. Vi hade lunchrast mitt i mattetimmen så själva timmen kändes jätte kort.

Efter mattetimmen slutade då hela dagen. Men blev endå en stund i skolan med Jenni och några andra. Vi fick lov att öva en stund på domhär presentationerna vi har imorgon. Sen stack jag till stan så att jag skulle hinna till 5över bussen men suprisesuprise så missar jag den. Så då måsta jag vena på stan i typ 40min. Gick runt lite här&där och köpte dendär neuletakkin från GinaTricot som jag babblade om för ett tag sen. Sen köpt jag från H&m ett såndänt tunt brunt bälte :) hehheeeez katos fick idag min månadspeng (50e) så måsta lite haska ;););) hihi men ursäkta för dehär tråkiga inlägget..

Där har ni dendär paitan jag köpt idag.... Det blir då o. morgondagens outfit ;)
Blog u later

No comments:

Post a Comment