2/24/2011

torsdag

Tjenaa! Nu är jag hemmaa. Kom hem från träningarna för en stund sen.

 Igår så stack jag då på kvällen till Ada och vi ba chilla hos henne. Jenni o. Ellen va också där :) Vi kollade på film och chillade och åt oss feta. Vi kollade Salt. Den var helt bra men jag typ somnade där i slutet. Vi somna egentligen ganska tidigt, om man tänker ;)

Idag så vaknade vi typ 11-12 tiden ? Vi åt morgonmål, lagade oss och stack med buss till stan. Där så gick vi lite runt och jag köpt en såndän nice skjorta/klänning från Spiritstore för 5e ! hehhee men den är ganska lång så tänkt att jag gör den sådär lite kortare uknow. Sen så träffade vi ett par människor... Kiffen & Bubblan. Jaaa men sen stack Ellen till nå bio som hon sku fara och se på med sin familj, så jag, Jenni o. Ada tog bussen hem till Ada. Så vi chilla en stund hos Ada och åt och sedan stack vi till träningarna. Och nu sitter jag här och har ont i huvve :D

 Men här har ni ennu några bilder från idag:

teinipeiliiii <69<69<69<6<


















No comments:

Post a Comment