2/10/2011

Torsdag

Heeej ! Idag har det iinte varit så värst bra dag.. Tråkig och lite seko. För mig känndes det som om de sku ha varit måndag för har nu vart sjuk, men herreguu, det är redan fredag imorgon :o Men iaf så provet gick sådär helt bra ithink.. Okej, fick lite blackout i ett skede och kom int ihåt nåt :/ Hoppas att jag fär iaf över en 7:a! Efter provet så hade vi huslig ekonomi (hussa). Vi lagade köttbullar, potatis + nån bärkvark. Jag lagade då dendä bärkvarken. Helt bra blev det väl, men usch jag mådde illa just då vi sku äta.. Iaf så efter hussan hade vi en väldigt tråååååkig geggatimme + sen ennu matte -.- hahaah, förresten när vi satt i matsalen så jag råkade fölla en såndän ganska stor blommkruka :'D Min väska tog ba imisstag i den. Hahhaah det typ föll någo mylla på golvet, men ingen typ märkt så jag lämndade det bara där :''> hehheehee, lyckat va ?

När vi då slutat kl. 15.20 (-.-.-.--.-) så gick jag ner till stan med Julle och Erica. Orkade inte bli på stan eftersom hade jävla hård huvudvärk så stack genast hem med buss. Usch brevid mig i bussen kom nån jävla äcklig och skrämmande man. Han typ kyyläs på mig hela tiden och kom hela tiden närmaree :o Jävla skrämmandee. Jag satt typ helt intryckt till fönstret :'d uusch nojaa, men dethär var då min jävla "intressanta" dag :) memen nu ska jag jobba med dendär Bruno Mars pres. lite. Jennis pappa hämta sidus Jennis minnesticka till mig att jag kan hämta från moddaklassen en såndän liten snutt vi lagade med Jenni som ska till dendär pres. ojaaaa, ska nu iaf försöka fixa den.. okeee ni fatta säkert int ett pss va jag selitti just men jaa whatever (:Hhihih blog u later 

No comments:

Post a Comment