2/17/2011

tjaaao

Heeeeej påer.Min dag har varit sjuuuuuktnice. På morgonen kände jag mig då inte alls sjuk, så bestämde mig för att sticka till skolan. Första blocket hade vi då prov. Engliiish. Det for helt OK tror jag.. Fast fick lite blackout i några ställen och kom int på vad några ord betydde osv.. Efter provet hade vi bara hussa och sen slutade vi <3 I hussan lagade vi fisk, potatismos, chokladsås + någo morötter ? Kiva lixom jag min grupp. En viss person sku laga våra fiskar men suprisesuprise så är dom helt j*vligt råa. yammiii och sen några andra så äter like alla morötter och bjuder inte ens till alla ? + sen när vi slutar så sticker alla andra nånstans och sen blir jag helt ensam dit ? very fun. Int har jag nu någo emot dem menjaaaaa ni vet :)


Våran godis från penkkiiiis :)

Såmsagt efter hussan slutade vi ♥ Stack ner till med Jenni, Ellen och Ada. Som jag redan sa i för någo inlägg sen, så var det penkkisdag. Det är typ någo lastbildar som kör runt, och idem så finns då en massa gymnasieelever som festar för dom har typ blivit stundenter osv ? Jaaaaa, och dom kastade då godis på gatorna osv :) Så vi var då där och kollade. Ellen och Ada sprang nu nånstans där och hade väskorna typ fulla med godis, medan jag och Jenni då hade plockat typ 10-20 karkkin ? jhheheheheh (= Så när vi då om en stund stack till Ellen, så satt vi alla godisar i en skål, och det blev då sjuuuuuukt mycket sammanlagt. Usch, fast några godisar var jvliiigt äckliga. Okej, vfan, ja selittää om någo karkkin (?) Iaf så hade vi sjuuukt kul hos Ellen, vi härjade baa lite. Tror att doms familj ble lite störda på oss.... jajjajajja men sen när vi varit hos Ellen så stack vi till träningar. Helt chill :) Men usch, det var typ någo typer där i katsomon som kyyläs på oss hela tiden ! Typ på mig och Vanja. Spoooooooky.. men fyfan nu ska jag sluta babbla och ta mig en varm dusch, cya later

No comments:

Post a Comment