2/28/2011

Monday

Heeips!

Idag är det då måndag och måndagar brukar just vara helt ASDFGHJ och tröttsamma, men konstigt nog så var denhär måndagen just naajs. Vi började 8:15. Fick somtur skjuts till skolan men suprisesuprise så var jag en halv timme för tidig. Men som tur så var Ellen och några andra där så vi pratade då lite och sådär.. Första blocket hade vi finska, och vi fick våra finskaprov. Fick och är helt nöjd. Jag hade sidus varit sjuk veckan före provet så jag hade typ inte varit på någo timmar, så trodde det sku fara helt skit ! Men helt bra gick de.. Andra timmen hade vi modda. Helt chill. Gjorde typ ingenting. Vi ska läsa någo fuckin' böcker (hatar o. läsa). Men hittade somtur en bra bok, I taket lyser stjärnorna :) Den är kuulema jättebra och helt annorlunda än filmen (?). Iaf så 3:dje blocket hade vi gymnastik. Alla va helt "wtf, vahar vi fö jumppa" och senså bestämmde vår gymnastiklärare att vi ska ut och gå. Men det var endå helt kul, eftersom gick med Jenni & Erica, och vi hade ganska vackert samtalsämne ;);) Sen då hade vi lunch. Jävla äcklig mat. Efter lunchen hade vi engelska. Jävla tråkig timme. yeaaah

Efter skolan så stack jag ner till stan med Jenni o. Erica. Där så träffade vi Ada o. Ellen =) Vi chillade en stund på stan och sen så stack Ellen, Jenni och jag till Ellen. Hos henne kollade vi nån skräckfilm (once again <3). Kommer inte ihåg vad den hette, men den var jävla spoooooky och creeepy i några ställen. Fyfan, hahhaha :D Sen så ba chilla & prata vi baa. Vi var liksom ensamma hemma, och vi typ hörde nån flicka sjunga där nånstans i deras hus ? Det var helt jävlitg skrämmande. Men sen så daija vi att Ellens brorsa va hemma -.- hahhahha :'D Typ 19:30 tiden så kom Jennis pappa efter Jenni. Så jag fick skjuts till stan med dem. Thääänks Sen så tog jag då bussen hem.. yeeeey bussen kom genast :) Men dehär var min vackra dag!

oops det blev ganska lång text, jag typ selittää någo randomshit. Men jag hade lust och skriva så.. :D Btw det sku komma just nu Täydelliset Naiset, men orkade inte kolla på det just nu, så bandade de och kollar det typ imorgon ? Men nu ska jag sluta babbla, så hejdåå !



Muutes mitt rum är nu helthelt färdigt <3 Ni får bilder snart! Måst först bara städa lite :--)

No comments:

Post a Comment