2/16/2011

i ♥ english

Hellooo ! Så imorgon har vi då enkkurov. uuuuusch! Har inte läst en enda gång ALLT igenom... Har baa läst lite här och där. Vem orkar läsa allt ? usch, iaf så genast när jag kom hem från skolan så stack jag och sova och vaknade typ 18-19tiden.. Har mått illa hela dagen sídus. Har såndän feeeling att "juuu, ja har lust o. spy" men somtur har jag inte spytt en enda gång ennu iaf. Iaf så har min dag varit jävla tråkigt. Har mått illa, varit trött (somnade nästan på hissatimmen, efttersom vi hade nå fcking grupparbete och nu sku int ha vilja se min grupp, gaaaaaash). Efter skolan stack jag med Mette och några andra till stan. Vi följde med Mette, Herman tíll hans frissa nånstans  rövan :) Och sen tog vi bussen hem. yeeeeah och nu ligger jag här i min säng och döööör. Ska snart gå och ta mig och äta lite. Har inte ätit sen lunchen i skolan (åt lixom en bit smörgås+ en ½
jävla äcklig rabarberpaj). yammiiiii !

Morgondagens planer: (om jag nu inte blir sjuk och spyr)

Imorgon har vi ledigt två sista timmarna <3 Vi har permitering + det är penkkiiiis, så vi ska då till stan med Jenni, Ada och Ellen ;) Sen har vi planerat att vi ska efter det till Ellen, för vu har träningar lite senare och hon bor sådär där brevid ;) hehheeh...
Usch nu ska jag sluta babbla, seeeeya

No comments:

Post a Comment